Näytetään tekstit, joissa on tunniste jälkiruoka. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste jälkiruoka. Näytä kaikki tekstit
maanantai 24. helmikuuta 2014
Svyturys Baltas
Labels:
4
,
banaani
,
jälkiruoka
,
Liettua
,
maha
,
ripeä
,
samea
,
sitrus
,
tarjoilija
,
vehnä
,
Vilna
Location:
Vilna Vilna
sunnuntai 10. marraskuuta 2013
Ginger Grouse
Keppanakellarissa olisi voinut ottaa jälkiruoaksi köyhät ritarit, mutta nyt valikoitui Famous Grouse viskillä maustettu inkivääriolut. Kategoria on kyllä olut-blogistin sfäärin äärilaidalla. Lasiin kaadettiin lisäksi jäätä ja lime. Maku oli aika limunainen, vähän makea, mutta ei liikaa, inkivääri maistuu, viski ehkä vähän tuoksahtaa nielaistessa. Helleolut, mutta kun nyt on marraskuu. 275 ml, 4,0%, 4/5
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)

