perjantai 4. huhtikuuta 2014
Bernard Celebration Lager
Tšekkiläinen pastöroimaton shampanjatyylin käy toisen kerran pullossa kertoo etiketti. Pullossa on vuosi 1597 ja tämäkään aika ei ole opettanut että miten se olut saataisiin valmiiksi ennen pullotusta? Mukavasti kirkkaan samea olut sisältää paljon hiilihappoa, se peittää tehokkaasti muut maut, ehkä se on sitä shamppanjaa. Ehkä tämä on vähän sellainen oman tiensä kulkija? Jälkimausta kai löytyy aromia. 0,5l, 5,0%, 3/5
tiistai 1. huhtikuuta 2014
Keisari Kellari
Nokialainen kellariolut on sameaa ja väriltään kuparisen ruskeaa. Tuoksussa on mallasta, maku on terävämpi, makeus katoaa ja tilalle tulee jotenkin tyly maku. Ehkä maussa on vähän hiivaa ja jotenkin keskeneräisen oloista on, metallista, suodattamattomuus ei ehkä olekaan hyvä.
0,5l, 4,5%,2/5
Labels:
2
,
hiivaa
,
kellari
,
keskeneräinen
,
mallas
,
metalli
,
Nokia
,
suodattamaton
,
tyly
lauantai 29. maaliskuuta 2014
Mufloni Keripukki
Kookos, vanilja ja valkosuklaa eivät lupaa oluen etiketissä ennakkoluuloisen mielestä mitään hyvää. Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa, kysyi Jussi Vareskin. Tumma, musta stout maistuu onneksi pehmeälle, paahtuneelle, voimakkaalle, vähän kahvia. Pelko Bounty-patukan kookoksesta taittuu tunnelmaan thai-kookosmaidosta, jes. Kookos maistuu vasta jälkimaussa.
33 cl, 7,0%, 5/5
Tilaa:
Blogitekstit
(
Atom
)


